کد خبر: 1214212
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۹
تقریظ رهبر انقلاب اسلامی بر یک مصحف قرآن که در هفته محیط زیست به خانواده شهید محیط‌بان دوران دفاع مقدس اهدا شده بود، رونمایی شد.

جوان آنلاین:  رونمایی از تقریظ مقام معظم رهبری و مراسم امضا سند همکاری مشترک برنامه اقدام خانواده و محیط زیست با حضور رئیس سازمان محیط زیست و معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور امروز یکشنبه ۱۵ بهمن ماه در سازمان محیط زیست برگزار شد.

به گزارش فارس، در این مراسم که با حضور علی سلاجقه رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده از این تقریظ رونمایی شد.

«بسم الله الرحمن الرحیم- به نشانه‌ی تکریم و احترام به شهدای عزیز محیط زیست، این کلام الله مجید به خانواده‌ی شهید هوشنگ نصیری اهداء میگردد.سیّدعلی خامنه‌ای »

همچنین در این مراسم رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: خانواده محیط‌زیست در این نظام و انقلاب نقش مهمی دارند، امروز ثمرات این انقلاب را که در ایران شکل گرفت می‌بینیم و همه برای حفظ آن تلاش می‌کنیم ، به آنچه که داریم افتخار کرده و با تکیه بر آن در دنیا عرض اندام می‌کنیم.

علی سلاجقه افزود: روزی دنیا می‌گفت که تمام گزینه ها را روی میز داریم اما امروز می‌گوید با ایران کاری نداریم ، این نشان از اقتدار ایران در دنیا دارد، دشمن با هر ترفندی خواست به انقلاب ضربه وارد کند اما وقتی دید موفق نمی‌شود حالا مردم به ویژه جوانان و زنان را هدف قرار داده است ، باید هوشیار باشیم چون دشمن در این راه از تمام ظرفیت‌ها استفاده می‌کند.

وی اظهار داشت: قطعا راه سخت و طولانی است اما رهبر انقلاب گفتندکه در حال نزدیک شدن به قله هستیم ، باید برای گام دوم انقلاب برنامه داشته باشیم تا محیط زیستی متفاوت داشته باشیم.

 سلاجقه اظهار کرد: امام و همه شهدا که در این روزها جای شأن خالی است سکان دار این انقلاب و نظام هستند که این کشتی عشق و امید را ان‌شاالله به ساحل پیروزی و درخشش در سواحل امن برسانیم.

رئیس سازمان محیط زیست  ادامه داد: این نظام و انقلاب که در پهنه ایران شکل گرفته است امروزه ثمره آن قابل مشاهده است. روزهای بسیار مقدسی است و دنیایی که همیشه می‌گفت همه گزینه‌ها روی میز است و امروز می‌گوید ما با جمهوری اسلامی ایران کاری نداریم.

سلاجقه ادامه داد: حضرت آقا در بیانیه‌ای که مطرح کردند می‌گویند دشمن بسیار تلاش کرد که به ریسمان مردم چنگ بزند اما در این نظام خون و جان دادید و برای آن جنگیدید و شما به ریسمان اتحاد چنگ زدید. در بیانیه دوم حضرت آقا فرمودند دشمن جوانان و مردم را هدف قرار می‌دهد چرا که هدف جدایی خانواده‌ها است.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست افزود: روح بیانیه دوم انقلاب مردم و جوانان است. گام اول آن چهل ساله بود و گام دوم نیز چهل ساله خواهد بود.

وی گفت: فرزندان من و شما در گام دوم باید نقش اساسی را ایجاد کنند و باید فرهنگی که با افتخار آن را به‌دست آورده‌ایم را تزریق کنیم. دشمن پذیرفته که ابر قدرتی چون جمهوری اسلامی ایران وجود دارد و باید با آن کنار بیاید.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: با اعتقادی که شما به محیط زیست و کشورتان دارید، قطعاً موفق خواهید شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار